Otázky a odpovědi

K čemu slouží nahrání obrázků v předstihu?

Hlavním přínosem je to, že obrázky spotřebičů jsou nahrány v předstihu (obvykle na rychlejším WIFI připojení) a nemusíte v obchodě či v místech, kde aplikaci používáte, čekat na nahrání obrázků. V závislosti na kvalitě připojení si stažení obrázků výrobků vyžádá určitý čas. Data se také započítají do objemu dat, který máte sjednaný se svým operátorem. Pokud jste připojení na WiFi, doporučujeme si obrázky stáhnout dopředu, pokud je to možné.

Na jakých zařízení aplikace ecoGator pracuje?

Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony. V tuto chvíli není aplikace uzpůsobena pro práci na tabletech. Aplikace pracuje na operačních systémech Android (verze 2.3 a vyšší) a iOS.

Které energetické štítky lze skenovat pomocí aplikace ecoGator?

V tuto chvíli aplikace umožňuje skenovat energetické štítky pro chladničky, mrazničky, myčky, pračky, sušičky a televizory. V případě, že je energetický štítek poškozen či jej nelze přečíst, umožňuje aplikace ruční zadání údajů, stejně tak lze zadat ručně údaje pro světelné zdroje.

Kam můžu ohlásit bug či jiný problém?

Prosím použijte náš kontaktní formulář. Děkujeme za názory.

Co se stane, když oskenuji štítek?

Relevantní údaje z energetického štítku budou načteny, zobrazeny a srovnány s kritérii podle nezávislého portálu www.uspornespotrebice.cz. Semafor úspornosti ukáže, zda výrobek patří do seznamu nejúspornějších spotřebičů a případně v kterých parametrech kritéria nesplňuje. Vybráním “přidat do výběru” se údaje uloží na váš chytrý telefon.

Co mám dělat, když skenovací funkce nefunguje?

Zkuste to znovu nebo použijte funkci „Vložit data ze štítku ručně“.

Co když nelze najít daný výrobek (spotřebič, světelný zdroj, televizor)?

Ne všechny dostupné spotřebiče jsou zahrnuty do seznamu výrobků (zahrnuty jsou pouze ty nejúspornější). I tak ale můžete použít skenovací funkci, abyste viděli, zda je spotřebič úsporný či v kterých parametrech není.

Mám nový chytrý telefon. Jak do něj přenesu údaje ze starého?

Ve starém telefonu vyberte v „Nastavení“ v hlavní nabídce funkci „Převod do jiného zařízení“ a postupujte podle instrukcí. V novém telefonu použijte funkci „Stáhnout z jiného zařízení“.

Jak mohu nastavit či vypnout oznámení?

Vyberte „Nastavení“ v hlavní nabídce a nastavte upozornění novinek, tipů a úkolů.

Co mám dělat, když mám poznámky ke kvízům, novinkám, otázkám, tipům atd.?

Zanechte nám zprávu skrze tento formulář na webu: http://www.ecogator.cz/kontakt/kontaktujte-nas/

Co se stane s fotografií, když uložím energetický štítek. Jak je ošetřena ochrana osobních údajů?

Fotografie je uložena lokálně na váš chytrý telefon. Abychom aplikaci mohli dále vylepšovat a kvůli požadavkům na reportování daným tímto projektem EU, neosobní údaje (tedy například četnost použití hlavních funkcí) jsou sbírány pomocí služby Google Analytics. S veškerými údaji je nakládáno jako s důvěrnými v souladu s platnou legislativou na ochranu osobních údajů.

Jsou mé oblíbené tipy, hodnocení a úkoly viditelné ostatními?

Ne, tyto údaje jsou uložené jen lokálně a proto je lze zobrazit pouze na vašem chytrém telefonu.

Rád bych aplikaci nebo tipy sdílel.

Můžete sdílet jednotlivé tipy a svoji úroveň pomocí služeb Facebook a Google+. Sdílet infromace o aplikaci můžete volně na vašich sociálních médiích.

Jak mohu sbírat body?

Pomocí skenování energetických štítků, plněním úkolů, zodpovídáním kvízových otázek, hodnocením tipů, porovnáváním výrobků a sdílením tipů.

Co se stane, když dosáhnu jisté úrovně?

V určité úrovni se můžete zúčastnit slosování o ceny vložením své emailové adresy. Soutěž bude včas vyhlášena v novinkách.

Kdy a proč jsou vyžádány údaje o mé poloze?

Aplikace používá geolokační funkci (GPS), aby zjistila dostupnost výrobku ve vaší blízkosti pomocí služby Google Maps. Tyto údaje se nikde neukládají ani nikam neposílají.

Co se stane, když si zvolím špatné jazykové nastavení? Jak to mohu změnit?

Vyberte „Nastavení“ v hlavní nabídce a zvolte si jazyk a zemi tak, jak vám to vyhovuje. Pokud změníte nastavení jazyka nebo země, vaše údaje uložené lokálně (body, oblíbené rady, seznamy atp.) budou smazány.
Proč se načítá identifikační kód mého chytrého telefonu?

Abychom aplikaci mohli dále vylepšovat a kvůli požadavkům na reportování daným tímto projektem EU, neosobní údaje (tedy například četnost použití hlavních funkcí) jsou sbírány pomocí služby Google Analytics. S veškerými údaji je nakládáno jako s důvěrnými v souladu s platnou legislativou na ochranu osobních údajů.